مصاحبه آرشیو خبر ها
میلیک : در مورد لوکاکو از من سوال نپرسید

میلیک : در مورد لوکاکو از من سوال نپرسید

بازگشت به یوونتوس؟ باشگاه تصمیم به خرید قرارداد من گرفته است و من بسیار خوشحالم. بازی در باشگاهی در سطح جهانی مانند یوونتوس رویای کودکی من بود. اکنون می خواهم از این دوره استفاده کنم و تا حد امکان از آن لذت ببرم.

 

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی ارکادیوش میلیک مهاجم یوونتوس بود. وی در بخش بعدی گفت:

 

من قبلا یوونتوس را از تابستان انتخاب کرده بودم و نمی خواستم به هیچ باشگاه دیگری بروم و از این بابت بسیار خوشحالم. اینجا شما تاریخ، سنت ها و وزن پیراهن را احساس می کنید که با سایر باشگاه ها متفاوت است.

 

او ادامه داد:

 

ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم، اما این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. ما فقط باید به پیشرفت فکر کنیم زیرا تمام پتانسیل کسب امتیاز بیشتر نسبت به فصل گذشته و کسب جام ها را داریم. این جاه طلبی من و باشگاه است.

 

الگری؟

 

می دانستم که او من را می خواهد. همیشه اعتماد به نفس او را احساس می کنم. این خیلی مهم است.

 

اسکودتو؟

 

فکر می کنم زود است که در این مورد صحبت کنیم. لازم است فصل را خوب شروع کنیم. آلگری به ما گفت که هدف اول بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا است و سپس خواهیم دید که آیا قوی هستیم یا خیر.

 

رقیبانی برای اسکودتو؟

 

از آنجایی که ناپولی سال گذشته قهرمان لیگ شد، آنها می‌توانند دوباره به آن برسند. باشگاه‌ها و باشگاه‌های میلانی نیز در پایتخت وجود دارند، اما یوونتوس نیز نامزد این رقابت‌ها است.

 

ارزیابی عملکرد خود در فصل گذشته؟

 

من دوست ندارم خودم را ارزیابی کنم، اما فصل را خیلی خوب شروع کردم و بعد از مصدومیت با مشکلاتی روبرو شدم. بخش مهمی از فصل را از دست دادم و زمان برد تا به آمادگی کامل برگردم.

 

لوکاکو به یوونتوس؟

 

من دوست ندارم در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت کنم.

 

رفتن ولاهوویچ؟

 

ما نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. همانطور که جونتولی گفت، بستگی به عملکرد آنها دارد. امیدوارم دوسان بماند. اگر بخواهیم رقابت کنیم، در هر پست به بازیکنان قوی تری نیاز داریم.

 

جونتولی؟

 

او در ناپولی کارهای خیلی خوبی انجام داد و من همیشه با او رابطه خوبی داشتم. او با اشتیاق و مثبت به یوونتوس آمد. او کسی است که حقیقت را به بازیکن می گوید نه آنچه می خواهد بشنود. این خیلی مهم است.

 

بونوچی؟

 

او با یوونتوس تاریخ نوشت. ما می دانیم که این زمان برای او آسان نیست، به خصوص زمانی که کارهای زیادی برای باشگاه انجام می دهید، اما اینها تصمیمات فنی و اداری هستند و من نمی توانم در مورد آنها صحبت کنم.

 

پیشنهادات عربستانی به آلگری؟

 

من از قبل تصمیم گرفتم در یوونتوس بمانم، حتی قبل از اینکه در مورد پیشنهادات عربی صحبت کنم. فداکاری های زیادی برای رسیدن به یوونتوس انجام دادم و از این بابت خوشحالم.

 

شایعات نقل و انتقالات به لاتزیو؟

 

من فقط یوونتوس را می خواستم. بقیه را مثل شما در روزنامه ها خواندم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: